2010-10-31
12:46:09

Visste ni att Justin...

  • sa att om han fick en flickvän och hon var bra på att sjunga skulle han göra en duett med henne? (O.o)
  • säger att han gillar tjejer som jagar honom?
  • föredrar stranden än poolen?
  • gör "hundvalpsminnen" när han vill ha någon (haha vem gör inte det?)
  • säger till sina fans: 'You all look like princesses', han kan ju inte säga det till killarna så han säger 'except for you, you look like a MAN!' till de istället?
  • sa på en intervju en gång: 'jag älskar mina flickvänner' intervjuvaren: 'vilka flickerväner?' Justin: 'mina Beliebers' (naaw♥)
  • sa 'haha, men by the way jag låg med Hermione' till Daniel Radcliffe (han från Harry Potter) när han sa att han trodde att Justin var en tjej (hahaha)
http://gossip.whyfame.com/files/2010/08/jaden_smith_justin_bieber.jpg
  • ÄLSKAR när tjejer kysser honom på nacken (I can do it for you!)
  • sa "Jag sparar min oskuld till den rätta tjejen och gifter mig med henne och även lever med henne resten av livet."
  • vill älska någon som inte använder honom för berömmelsen.
  • blir fortfarande nervös när han står framför en vacker tjej.
  • älskar när hans fans försvarar honom
  • säger att om han hade en flickvän och det hände någon med henne skulle han göra vad som helst för att hjälp henne (naaw♥)
  • gillar inte när folk stirrar när han äter
  • blev medlem på Twitter 28 Mars 2009
  • vill ha en tjej som han kan hålla om när han blir rädd
  • är stolt att han kan prata franska, för det är romantiskt.
  • kanske gör en låt med Chris Brown?
http://www.celebritywonder.com/picture/Chris_Brown/JustinBieber_Mazur_59506499.jpg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Design by: