2010-11-25
10:31:55

Jag vet att vi redan har lagt upp det här but...I close my eyes and pray...

Cause I know there’s sunshine behind that rain
I know there’s good times behind that pain, hey

Haven’t tell me how I can make a change
I close my eyes and I can see a better day
I close my eyes and pray...

.


Jag bara älskar den låten!!!
Asså jag menar den är ju den BÄSTA låten nånsin!
Om ni inte känner nånting i er när ni lyssnar på låten är ni fan freaky, vem känner inget?
jag vill bara börja gråta
Och jag bryr mig fan inte vad ni haters tycker om honom, jag älskar honom över hela mitt hjärta och ingen kan nånsin ändra på det! Nu älskar jag hans röst mer än någonsin! Hör ni inte hur ljuvligt det låter?
Han sjunger son en ängel (xD)

Är en stolt Belieber!
Säger du : jag hatar justin bieber
Då säger jag : Jag bryr mig inte !

Säger du : justin bieber suger 
då säger jag : Jag älskar honom

Säger du : Justin bieber låter som en tjej 
då säger jag : Bara för du ser ut som en tjej 

Säger du : Jusin bieber är en jävla bäver 
Säger jag : Du är en jävla avundsjuk typ som inte kan bli känd på youtube 

Säger du : Justin ser ut att vara 12 år , när han egentligen är 16
Säger jag : du ser inte ens ut att vara 12

Säger du : Justin bieber tror att han är något 
säger jag : han är väldigt mycket , och han har en riktig stor plats i mitt hjärta <3


Jag vet att jag aldrig kommer bli JUSTIN BIEBERS prinsessa men han kommer alltid att vara min prins i mina drömmar!

Jag bryr mig inte om vad andra tycker och pratar om honom, för jag kommer ändå alltid älska honom !

Bieber in my heart and always in my mind <33




POSTED BY JENNY
Postat av: Anonym

´Du kopierade från seldemi.blogg.se :P

2010-11-26 | 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Design by: