2010-10-26
17:56:58

Taylor Swift överaskning konsert i Central Park, N.Y

I går hade Taylor en överraskningskonsert för sina fanns i Central Park, N.Y
Det finns bilder på henne när hon anländer och på scen!

 
 
 
 
 
 
 
 


det finns massor med underbara bilder på Tay men tyvär kan jag inte lägga upp alla (det finns många, tro mig :P)

kan ni se hur vacker hon är?
jag kan inte sluta tjata på mina föräldrar om Oslo konserten, men de sa att vi inte kunde åka för att det är i Norge :(
(är skit sur nu! Norge ligger ju inte så långt bort man kan ju åka med flyg!)

vackra Taylor!
vill verkligen se Taylor live på scen!!!
men tyvär så går det inte...och biljetterna är typ också redan utsålda?




POSTED BY JENNY


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Design by: