2010-10-17
18:48:20

Justins förlovningsparty!?!?



oh my gosh nej säg att det inte är så!!!...

....Justin Bieber ska bli förlovad!
Visserligen kanske han inte vet det men megafanet Brittanie Catalano har fixat allt, det är så det kommer att gå efter tisdagens konsert på Rogers Arena. Ända sedan hennes kompis Roni introducerade henne till låten "One Time", visste Brittanie att det var rätt.

Den 14-åriga flickan från Rossland flyger in för uppträdandet av hennes favorit popstjärna och med en pre-show "förlovningsfest" med vänner och familj.
Hennes mamma och hon har diskuterat det och bestämde att detta var tidpunkten för offentliggörande.
Hon kommer äntligen kunna stava hennes namn Catalano-Bieber.

hon är inte den ända som säger att han är den rätta!!!

"Jag antar att andra tjejer kan ha fester som denna, också, och skrika ut " jag älskar dig" på konserter, men han kommer välja mig över alla" sägar Brittanie "Jag ska tränga igenom dem alla och han kommer att höra mig högre"

"Jag älskar den frisyren men endast på Justin, Ingen annan kan arbeta det som han kan."

"Hans hairflip är fantastiskt. Jag har aldrig träffat en annan kille som kan göra det helt lik Justin Bieber."

Hon hoppas att han kommer se henne med en glow-in-the-dark Justin t-shirt och, naturligtvis, förlovningsring.

"Det är bara en standard guldring med en stor diamant i den. Den väger ner min hand lite, men inget jag inte kan hantera. "

OH MY GOSH SÄG ATT DET INTE ÄR SANT!!!!

nu sitter jag o tänker på Taylor Swift låt - Speak Now

"I am not the kind of girl
Who should be rudely barging in on a white veil occasion
But you are not the kind of boy
Who should be marrying the wrong girl

Don’t say yes, run away now
I’ll meet you when you’re out of the church at the backdoor
Don’t wait or say a single wow
You need to hear me out and they said speak now..."


jag tycker lite synd om den omedvetne Justin



POSTED BY JENNY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Design by: