2010-11-14
21:13:08

'Om mig.. Jenny'

Det var nån som frågade om vi inte kunde berätta lite om oss och ja det kan
vi så här kommer en liten inlägg om mig! :)
Mitt namn: Jenny ***** (efternamnet kan jag tyvärr inte säga)
ålder: 13
bor: STHLM (Stockholm)
intressen/hoppys: vara med kompisar, blogga, sitta vid datan, gitarr, titta på tv (och nånting mer som jag inte riktigt kommer ihåg just nu.. :P )
några husdjur: inga (än)
.
Kanske ska göra en visste ni att? Men det kanske ni ofc inte vet :P
.
VISSTE NI ATT...
  • jag har alltid med mig min ipod vart jag än går
  • Taylor Alison Swift är min förebild
  • jag vill bli designer, sångerska och skådespelerska när jag blir stor
  • mina favorit färger är lila, svart, rosa & vit- en sak från min garderob som jag älskar mest av allt är mina väskor! (specielt min väska från Marc Jacobs!)
  • jag vill ha en en hund
  • Jag satt och grät floder (nästan) för att Taylor inte skulle komma till Sverige på sin Speak Now tour (och grät floder för att jag fick veta att hon inte tänker komma till Europa alls på SN-touren , det får bara inte var sant!)
  • jag har typ totalt 20 posters på Justin sammanlagt men jag tappade bort några när vi skulle flytta och när jag skulle göra om mitt rum?
  • jag hatar spindlar och mörker?
  • när jag ser en spindel skriker jag 'döda den döda den' och springer bort från den?
  • mina favorit låtar just nu är 'Pray' & 'that should be me' av JBieber, ' if this was a movie', 'better than revenge' & 'back to december' av Tswift, 'every rose has it thorn' av MCyrus?
  • mina favorit serier är Gossip girl, Vampire Diaries och Pretty little liars?
  • jag också äger en blogg som heter Onlyjdrwbieber.blogg.se med en av mina bästa vänner Taylor? (ingen bloggar så mycket på den längre så jag tror jag tar bort den)
  • en av mina BBF som också heter Taylor och liknar TSwift ganska mycket?
  • jag tycker att såna där cowboy - stövlar som Miley och Taylor har är snygga?
Så det var lite om mig! :)
Natta kanske kommer att skriva om sig själv snart?


Xoxo Jenny

Klicka för stor bild


Postat av: LOL

vi är ju nästan lika du och jag!

2010-11-14 | 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Design by: