2010-12-13
17:13:23

Oh my gosh I cant believe it! Taylor Alison Swift is 21 today!!!!

Ett stort GRATTIS till vår älskade countrysångerska Taylor Alison Swift som i dag blev 21!
.


Jag kommer alltid att minnas den första gången jag hörde den underbara låten Love Story från albumet
Fearless som också gjorde mig FEARLESS.
Tay har lärt oss så mycket som att vi ska kämpa för det vi verkligen vill och för att vi ska vara stolta för det vi är och inte vilja vara nån annan och massor med flera saker.
Jag är verkligen stolt att kunna kalla mig för en Swiftie och jag hoppas att du får en underbar dag Taylor Swift.

Jag kommer alltid att älska dig - Forever and always




POSTED BY JENNY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Design by: